Istorija

Pirmoji socialinės žiniasklaidos sklaida yra datuojama 1844 metais, kai Morzė išsiuntė telegramą iš Vašingtono į Baltimorę. Joje buvo parašyta: Ką sukūrė Dievas? (angl. What Have God Wroughts?). [1].

Socialinių tinklų raida:

1997 Six Degrees;

1999 LiveJournal;

2002 Friendster;

2003 LinkedIn;

2004 Gmail, Facebook;

2005 Youtube;

2006 Myspace, Twitter;

2011 Snapchat;

2013 Vine;

2014 Instagram mokamų reklamų paleidimas UK ir US;

2018 VR, tiesioginės transliacijos, 360 laipsnių video.

Taigi, žmonėms yra sudarytos puikios pasirinkimo sąlygos išsirinkti patinkanti ar patinkančius socialinius tinklus, o atsakingai jais naudotis yra pačio vartotojo įsipareigojimas, kuris yra nurodytas privatumo politikos dokumente (angl. privacy policy).