Pirmoji socialinės žiniasklaidos sklaida yra datuojama 1844 metais, kai Morzė išsiuntė telegramą iš Vašingtono į Baltimorę. Joje buvo parašyta: Ką sukūrė Dievas? (angl. What Have God Wroughts?). [1].
Socialinių tinklų raida:
1997 Six Degrees;
1999 LiveJournal;
2002 Friendster;
2003 LinkedIn;
2004 Gmail, Facebook;
2005 Youtube;
2006 Myspace, Twitter;
2011 Snapchat;
2013 Vine;
2014 Instagram mokamų reklamų paleidimas UK ir US;
2018 VR, tiesioginės transliacijos, 360 laipsnių video.
Taigi, žmonėms yra sudarytos puikios pasirinkimo sąlygos išsirinkti patinkanti ar patinkančius socialinius tinklus, o atsakingai jais naudotis yra pačio vartotojo įsipareigojimas, kuris yra nurodytas privatumo politikos dokumente (angl. privacy policy).